Tags

 

  1. Bezoek van Griet amper overleefd mits bijna-doodervaring met tussenkomst van een reanimatieteam (dit is spijtig genoeg GEEN grap, ik zag de dood echt voor ogen en mensen, daar is NIETS en al zeker geen god die me een schouderklopje gaf)…
  2. De uiterst knappe dochter Sara (zie foto) is bijzonder lief en heeft een bijnaam voor me die ik toevallig hoorde toen ze telefonisch met Griet sprak: ‘Dillie.’…
  3. Griet zegt me op een bepaald moment dat Sara met me wil spreken. Na de gewoonlijke beleefdheidsvragen, informeer ik uitdrukkelijk naar de reden van ons gesprek. Ze antwoordt: ‘Niks, ik wou eens horen hoe het met je gaat.’. Voortaan is zij na mijn zoon(tje) de allerliefste…
  4. Voel me ziek, koortsig en omwille daarvan ook opgewonden in zeer slechte zin…
  5. Ik wil nu al terug naar huis!!!!
  6. Nee, ik wil op reis…
  7. Achteraf gezien had ik toch nog geen zin om dood te gaan of zo..
  8. En u?

 

sarrah

Ik wil haar overtuigen om met de modeshow van MS-Corps vzw mee te lopen, maar ik vrees dat ze eerder zal gaan voor Milaan of Parijs…

 

TOSHIBA - WIN_20150326_200933

