Tags

,

  1. Mijn nichtje kwam me gisteren bezoeken. Hierbij gaf ze me een bijzonder slecht en akelig gevoel. Net als haar moeder is ze immers een echt gemeen, venijnig en ronduit boosaardig kind. Nochtans zie ik haar graag en dit ondanks haar pijnlijke opmerking toen ze naar mijn bierbuik(je) wees en vervolgens heel luid riep dat er een baby in zit…
  2. Vandaag bezoek uit West-Vlaanderen. Ik hoop dat ik nu nog snel een tolk kan optrommelen. Charlotte De Keersmaecker, Anne Talboom? GRATIS hulp aub…
  3. Door uiterst opdringerig bezoek van de West-Vlaamse ex-schone (Griet werd snel oud, dik en lelijk eens we niets meer hadden), ook al enkele therapieën omwille van haar komst moeten schrappen op mijn eerste officiële revalidatiedag…
  4. Eigenlijk ben ik hier toch niet graag hoor…
  5. Eerste wat de blonde gevallen engel uit de Westhoek vraagt is een ‘aperitief’! Griet dwingt op een zieke en vreemde manier bewondering en respect af, niet?
  6. We hebben ooit geprobeerd omdat ze toen m’n hart stal maar we komen ABSOLUUT NIET overeen. Na lang aandringen gaf ze mijn hart uiteindelijk terug. Het was een harde en vooral dure onderhandeling.
  7. Ook Griet heeft joods bloed en zou naar ’t schijnt daarom alleen al gierig zijn, ik niet of toch veel minder.
  8. En u?

 

 

 

 

614982_4130701984450_1525065206_o

