Tags

 

  1. Staptest was MINDER goed dan bij het begin van de opname!! Morgen opnieuw want dat kan eigenlijk niet…
  2. Ik ga morgen naar huis…
  3. Verrassingsfeestje verwacht ik dan eigenlijk wel…
  4. Welke tegenstelling?
  5. Een verrassing verwachten houdt me in leven…
  6. Weer 15 minuten gefietst, onmiddellijk gevolgd door het roeien op zo’n ‘roeitrainer’…
  7. Je hoort en voelt dan zelfs water, maar het is er dus niet…
  8. Liefde en verliefdheid voel je ook, maar zie je dus ook ook niet…
  9. Wil ook zeggen dat ik conditioneel toch verbeterd ben of zo…
  10. Morgen een groot pakje frieten, potje mayonaise (nee, nooit op de frieten!!!), stoofvleessaus, een berepoot en…
  11. Nog iets maar ik weet nog niet wat…
  12. Eens ik weet wat ik wil, begint de zoektocht naar wie het voor mij wil gaan halen..
  13. Iemand?
  14. Niemand?
  15. Zelfs niet voor een gratis blikje frisdrank?
  16. En u?

 

 

614982_4130701984450_1525065206_o

