Tags

 

  1. Oogarts bezocht in UZ Brussel zonder enig resultaat of op z’n minst een goed gevoel of zo…
  2. Integendeel zelfs, mij gaan ze daar niet al te snel meer zien…
  3. ‘Of zo’ had trouwens super gewest…
  4. Ik mag vrijdag naar huis, ik kijk er nu al naar uit! Vrees dat ze me hier ook niet snel meer terug gaan zien hoor…
  5. Ik weet niet wat die lelijke heks (Sabrina, die in mijn hoofd woont maar nu dus ook echt bestaat) van plan is..
  6. Ze is goed bezig m’n ziel, denken en gevoelens naar iemands edele delen te helpen…
  7. Bestaat dat eigenlijk wel, zo’n ziel of is het eerder buikgevoel…
  8. Make love, not war! Maar écht hé…
  9. Ik ben te laat geboren…
  10. Op een verkeerde plaats dan nog…
  11. Alhoewel, Beurrem boven! Dat denk ik nog steeds…
  12. En u?

 

 

 

TOSHIBA - WIN_20150326_200933

