1. Ik heb toch ook eens recht op een ‘relatief-goede-benen-en-evenwicht-dag’, niet? Als ik er geen recht op zou hebben dan heb ik het toch maar ‘in ’t zwart’ gehad of zo…
  2. Eerst begonnen met wat kinesitherapie en daarbij wat gestapt, daarna wat trappen op en af gelopen met een enorm betuttelende ergotherapeute. Ondanks haar gedrag toch tafeltennis gespeeld…
  3. Gewonnen natuurlijk…
  4. Na het pingpongen 15 minuten aan een snel tempo gefietst en vervolgens geroeid…
  5. Ik wist niet dat roeien de armspieren zo krachtig laat werken…
  6. Ik mis mijn thuis…
  7. Melig mietje ik, laat de verwijten maar komen hoor, ik kan er tegen…
  8. Melig mietje is trouwens een alliteratie…
  9. Strakke onderhemdjes en mijn bierbuikje, zijn GEEN goede combinatie. Gezien in de badkamer….
  10. En u?

 

 

 

614982_4130701984450_1525065206_o

