Tags

 

  1. Ook vrijzinnigen houden van paaseieren en dan vooral die van een goede bakker! Griet, ik wacht nog steeds op je speciale levering…
  2. Zeg niet ‘vermoedelijk’, maar wel ‘absoluut’ mijn laatste revalidatieweek hier…
  3. Weldra verjaardagsfeestje van Adilleke! Mannen mogen ook komen maar die zijn wel verplicht een keiduur én praktisch cadeau mee te brengen wetende dat ik op hun verjaardagsfeestje hetzelfde NIET zal doen…
  4. Ik kom dan enkel drinken en eten…
  5. Doggybags voor mij en mijn zogenaamde partner…
  6. Laatste week hier wordt hard. Merk bovendien geen groot verschil met de Adil die hier enkele weken geleden werd opgenomen…
  7. Alles was ooit beter…
  8. Zelfs m’n grote mond en rebelse attitude is maar povertjes geworden, vind ik…
  9. Blijkbaar vind ik dat alleen…
  10. Dit weekend zelfs een beetje abdijbier gedronken. Met dank aan een jeugdvriend/schoolkameraad met een hart…
  11. De meeste meisjes die ik ken hebben dan weer geen hart…
  12. Ik ga precies niet meer vooruit ondanks alle inspanningen…
  13. En u?

 

 

TOSHIBA - WIN_20150326_200933

