Tags

,

 

  1. Veel mensen haten me maar dat is nooit wederzijds. Ik geloof immers enkel in liefde…
  2. Zelfs Bob Dylan haat ik niet, maar ik vind wel dat hij ENORM kan zagen…
  3. De Nobelprijs heeft daar niets aan veranderd. Integendeel zelfs…
  4. Er zijn wel ‘dingen’ die ik haat, geen mensen dus…
  5. Zo haat ik Homans haar rotte gedachten, de muziek van Oscar and the wolf, de achterlijkheid van Zuhal Demir, de ongelijkheid en absurditeit van de Turteltax…
  6. Eerst kiné dan fitness (15 minuten fietsen en dan op zo’n roeimachine), wat stappen en 20 minuten apt (= fietsen met de armen) om te horen, zien en lezen dat er nog steeds NIEMAND medelijden heeft…
  7. Mijn leven is zwaaaaar…
  8. Oh ja, Talking Heads heb ik ook absoluut niet graag…
  9. Ik ben een gepensioneerde garagepunker/flowerpunker…
  10. De liefde bedrijven is zoveel leuker dan te haten.
  11. Dat doe ik dan ook véél liever maar toch nooit genoeg…
  12. En u?

 

 

 

 

 

TOSHIBA - WIN_20150326_200933

 

