Tags

Omdat ik ook wel eens mag vloeken (alsof ik dat al niet genoeg doe);

  1. gisterenmorgen begonnen met hydrotherapie. Het was best ok…
  2. op mijn planning staat ‘psychologie in groep’ maar ik denk het NIET!! Dat wordt bij deze dus GESCHRAPT…
  3. ik kom hier aan mijn LIJF werken en niet aan mijn gestoorde gedachten…
  4. en al zeker niet in ‘groep’…
  5. er was trouwens geen Flits 7…

Omdat er ook leuke dingen door mijn hoofd flitsen:

  1. binnenkort naar aanleiding van mijn 45e verjaardag een gratis vat en enkele flessen cava. Voorstellen over de locatie en zo: bel me, schrijf me, laat me vlug iets weten…
  2. 45 is MAGISCH en (totaal) onverwacht ouder dan ik hoopte en dacht ooit te worden…
  3. ik denk nog steeds als een twintigjarige die al 25 jaar lang in een megacoole diepvriezer ligt…
  4. ik lust nog wel een jong, fris blaadje…
  5. En u?

 

 

 

614982_4130701984450_1525065206_o

 

