Tags

 

  1. Weer zin in een feestje zoals in december in Kadee, een coole nacht met jongens en meisjes van vroeger, het heden en misschien ook de toekomst…
  2. Vraag me écht af waarom alle mooie meisjes me haten…
  3. Een avond en nacht met optredens of enkel een gestoorde DJ en vooral waar? Terug in jeugdhuis Kadee of is dat echt voor jongeren en is het tijd dat ik erken en zelfs beken dat ik oud ben?
  4. Dan toch maar beginnen plannen om een kaartclub op te richten…
  5. Een buurtvereniging met danspaal en maandelijks een act van de Chippendales (for the ladies)…
  6. In de kantine van de korfbal of zo…
  7. Ik zever teveel. Moet op tijd leren stoppen…
  8. Ik start weldra met medicatie die de nystagmus in m’n rechteroog zou moeten stoppen. Door deze aandoening (ongecontroleerd sidderen van mijn rechteroog) lukt het me immers niet om te lezen en zo. Mijn rechteroog is m.a.w. onbruikbaar. Mijn favoriet lichaamsdeel lijdt er gelukkig niet onder, maar MS sucks dus….
  9. Mijn keimooie kinesiste heeft me gisteren eigenlijk uitgeput. Kinesitherapie was nochtans nog maar mijn eerste therapie. Daarna toch nog gefietst en zo want ik ben gewoon een harde hé…
  10. Trouwens met een kniebrace (links) gestapt en twee voetopheffers. Ging relatief goed rekening houdende met het feit dat ik vorige week maar enkele meters meer kon stappen…
  11. Gisteren bij het zappen ‘per ongeluk’ finale van Temptation Island gezien….
  12. Slechts één conclusie na het bekijken van zo’n bizar programma: m’n ouders brachten een mietje op!!
  13. Gelukkig ben ik nooit zo achterlijk geweest…
  14. Mijn lieve ouders mogen zelfs voortaan NOOIT over hun kinderen (meervoud) klagen, echt nooit…
  15. En u?

 

 

614982_4130701984450_1525065206_o

