Tags

      1. Gisteren een bekende MS’er gesproken. Wouter Marijsse is best sportief en betrekt dat in z’n engagement wat betreft het bekendmaken van die stomme ziekte MS. Het viel me meteen op dat hij zowel innerlijk als uiterlijk echt een mooie jongen is…
      2. Dan ben ik toch niet de enige MS-patient met de juiste looks én brains!!
      3. Voel me nu wel lichtjes bedreigd, Wouter…
      4. Gisteren wat gaan stappen met een keimooie kinesiste. Ik denk dat de opsteller(s) van de planning hier, eindelijk doorhebben dat ik beter presteer in de buurt van leuke en aantrekkelijke meisjes…
      5. Uitzonderlijk presteer ik ook goed in de buurt van stoere twintigers maar dat is echt zelden hoor. Er zijn zo weinig mooie mannen hé…
      6. Stappen gaat moeizaam en is vooral mentaal ‘hard’…
      7. Medelijden?
      8. Iemand?
      9. Niemand?
      10. Ik vraag me soms af waarom ik al die moeite doe…
      11. En u?

         

         

        TOSHIBA - WIN_20150326_200933

