Hoewel ik vandaag al heel vroeg naar de fitness-zaal moet (09u10!!!!!!) en dit zowel pijnlijk als vermoeiend is, gebruik ik vandaag geen elektrische scooter. Zelfs m’n plooibare wandelstok vouw ik haast nooit open. Nochtans heb ik veel meer gestapt dan de laatste weken bijeen en ik neem echt geen verboden pepmiddelen of zo…

Wanneer ik moeizaam wakker word, m’n tanden poets en me wat proper en toonbaar maak, ga ik moeizaam naar de kelder waar een hometrainer me staat op te wachten. Ik trap m’n spieren wat los en kijk daarbij steeds voor me tot er een jong meisjes binnenstapt. Ze moet amper 25 jaar oud zijn, heeft lang bruin haar en ziet er niet speciaal uit hoewel ze toch een verwarde indruk wekt. Het is echter niet zo erg dat het m’n aandacht lang trekt…

Terwijl ik verder fiets aan een vrij hoog tempo, zie ik dat ze aan een fitness-toestel gaat zitten waarbij ze haar benen moet uitstrekken en dan weer optrekken om terug…enzovoort. Ze wil dus duidelijk aan haar conditie en spierkracht werken. Niets ongewoon dus…

Een vijftal minuutjes later – ik trap nog goed, snel en soepel door, maar put me niet uit – kijk ik terug naar haar en zie ik iets dat ik eerst niet voor mogelijk acht. Daarom knipper ik met m’n ogen en staar ik vol ongeloof naar haar want het is dan echt moeilijk m’n eigen ogen te geloven. Ze is immers in slaap gevallen! Alles wat ik dacht te weten over lichaamstraining klopt ineens niet meer…

Eigenlijk is er best veel gebeurd vandaag, maar kan en wil ik niet alles vertellen. Wat ik wel zeker weet en nog wil zeggen is dat ik m’n liefje vandaag een berichtje stuur waarin ik haar wil duidelijk maken dat ik haar echt enorm mis. Ik moet haar Γ©cht wel graag zien want ik herhaal het een tiental keer: ‘ik mis je, ik mis je, ik mis je, ik mis je, ik mis je, ik mis je, ik mis je, ik mis je, ik mis je en oh ja, ik mis je!’. Zei ik al dat ik vroeger zoveel straffen geschreven heb dat 10 keer voor mij echt ‘peanuts’ is? Ik was nochtans niet meer dan een ‘sloeber’! En u?

Adil Fraihi

36241_1763083355464_1190501686_1998919_1799598_n

