Tags

 

Nu weet ik pas wie ze was en misschien nog steeds is of misschien beter: wat ze deed en misschien nog doet. Tijdens een gesprek met enkele vrienden van me in een cafeetje aan de dijk gaat het immers ineens over mij en wat ze ooit voor me deed alsof m’n vrienden me daarmee een geschenk wouden geven dat geen gelijke kent en dat ik nooit zou vergeten of zo…

Eigenlijk moet ik al langer doorgehad hebben dat ze geen resultaat kon zijn van mijn (bars)slechte en soms zelfs ronduit zielige versiertruukjes. Nee, wanneer m’n vriend het zegt, besef ik maar al te goed dat ik het al veel langer had moeten zien en wordt het ineens allemaal duidelijk…

Ik drink net van m’n ijsthee als een vriend van me, een blonde veertiger met een donkere stoppelbaard, ineens zegt dat ik werd ontmaagd door een hoer die hij nota bene zelf geld heeft gegeven omdat hij vond dat ik zoiets nodig had. Ik spuit de koele drank uit m’n mond en voel zelfs hoe enkele druppels van het goedje dat daarnet nog in m’n mond zat, nu een weg vinden naar m’n neus. Terwijl ik krampachtig zoek naar een zakdoek om m’n mond en neus mee af te vegen, zie ik zelfs hoe de bruine vloeistof uit m’n neusgaten bengelt als water uit een roestige kraan…

Hoewel ik dan al helemaal geen tiener of puber meer ben, zorgt een blonde prostituee er dus voor dat ik echt geen kind meer ben maar een man. Volwassen worden door het penetreren van een ongetwijfeld druk bezochte vagina is in mijn geval dus niet meer dan een uitgestelde, heidense plechtige communie of bar-mitswa. Ik kan me immers niet veel meer herinneren dan dat het gebeurd is na, voor of zelfs tijdens een feestje. Vieren dat je ouder bent geworden, daar draait het toch allemaal om, niet?

Maagdelijkheid is trouwens een abstract begrip en het maagdenvlies wordt vaak onterecht als  onmisbaar element gezien om de (on)kuisheid van een vrouw te bewijzen. Mensen die me kennen weten dat ik me soms heel vrouwelijk voel en ervan overtuigd ben dat ik eigenlijk een vrouw ben. Ik denk bovendien dat ik al geruime tijd terug maagd ben en mijn maagdenvlies tijd genoeg had om terug terug te groeien of zo. Meer nog, mijn vlies zou nu zo dik, taai en hard zijn dat het enkel met een drilboor kan doorbroken worden. Gelukkig ben ik lesbisch…

In mijn eeuwige zoektocht naar bevrediging op zowel mentaal, intellectueel als puur lichamelijk vlak, beland ik na een lange tijd seksueel niet actief te zijn vorige week toch in bed met een mooie brunette. Ze heeft haar tot op haar schouders, een paar stevige borsten en een kontje dat op het eerste zicht best strak lijkt maar waarin ik me duidelijk heb vergist. Dat is echter een ander verhaaltje…

Ze windt er geen doekjes om en duwt me op m’n lederen sofa, trekt mijn broek en slipje uit en gaat dan op mij zitten. Eerst beweegt ze niet maar zoekt ze iets in de zak van haar lange jas die ze nog aanheeft terwijl ik toch al in haar zit. Ik kijk verbaasd maar geniet toch terwijl ik soms heel diep in haar zit…

Opeens en geheel onverwacht roept ze dan : ‘Eureka, ik heb het!’. Omdat ik weet dat ze dan niet naar Archimedes verwijst of één of andere wiskundige wet ontdekte, kijk ik aandachtig naar wat ze doet. Ze haalt een klein, paars pakje uit haar beige mantel en scheurt het in één ruk kapot door het tussen haar tanden te steken. ‘Zo kan je in me  klaarkomen’, zegt ze dan met een hese stem die ik eigenlijk nooit eerder hoorde. Normaal heeft ze immers een zachte en heldere stem. Hoewel ze absoluut niet gelooft in een bovennatuurlijke kracht, zingt ze niet voor niets in het kerkkoor…

En dan gebeurt er iets dat ik bij m’n eerste ontmaagding niet had. Dat weet ik zeker, ik zou het me anders immers nog zeker herinneren. Wanneer ze steeds sneller op en neer gaat en ik haar alsmaar luider  hoor genieten, hijgen en kreunen, roept ze dat ze gaat komen. Om één of andere reden geef ik haar een lichte klets, een klapje op haar kontje dat dus dikker is dan ik aanvankelijk dacht, en kom ik zelf klaar. Mijn tweede ontmaagding is er dus eentje met een simultaan orgasme. Heerlijk!

Omdat ik besef dat ik iets heb bereikt waarvan sommigen enkel kunnen dromen en ik zeker ben dat het ‘echt’ is, besluit ik samen met haar nog dikwijls hetzelfde te doen. Bovendien hebben we het ondertussen ook al vaker gedaan. Ik ben dus duidelijk terug een (heidense) man. En u?

 

Adil Fraihi

 

Afbeelding

 

 

 

 

 

 

 

