Tags

, ,

 

Hoewel ik veel en graag over seks schrijf, ben ik eigenlijk een soort geheelonthouder. Misschien weten weinig mensen het maar de laatste jaren ben ik veranderd van hevige beoefenaar tot iemand die zo goed als aseksueel is. Mooie meisjes die me willen overtuigen van mijn ongelijk kunnen me toch nog steeds contacteren. Ik ben immers ‘bekeerbaar’…

Nee, serieus, ik mis gewoon uitdaging en passie of zo. Niet alleen is de jacht dus vaak mooier dan de vangst, maar wil ik echt verrast worden. Dat hoeft natuurlijk niet te gebeuren door een standje dat me nog niet bekend is en haast een openbaring zou zijn voor me (ik betwijfel trouwens of dat bestaat, ik heb immers alles al gedaan, geloof me) maar zou het ook kunnen door iets wat mijn partner zou zeggen. Bovendien spelen gevoelens een belangrijke rol…

Ik was trouwens ooit een echte artiest als het over de kunst van het verleiden gaat, maar jammer genoeg is dat aan het verdwijnen. Eerlijk gezegd is het al weg. Het hing vast aan mijn zelfvertrouwen dat wel stilaan beter wordt maar niet meer lijkt op wat het ooit was. Ik vrees zelfs dat het nooit meer zal zijn zoals vroeger…

Als kleine jongen voelde ik me al lelijk met mijn konijnentanden, dikke lippen en jeugdpuistjes. Wel, dat gevoel is terug! Nu is het echter meer dan mijn uiterlijk alleen, want ik voel me immers regelmatig ‘inhoudsloos’, dom en zelfs achterlijk. Ik zei toch al dat ik een probleem heb met mijn zelfvertrouwen en zelfbeeld, niet? The Offspring schreef er ooit een liedje over,  en de zanger heeft het eigenlijk over mij wanneer hij roept: ‘I’m just a sucker with low self-esteem!’…

Bovendien helpt het NIET –en dit is zowel een vaststelling als een smeekbede- wanneer mooie, wulpse meisjes me laten weten dat ik geen kans bij hen maak terwijl ik nog geen moeite deed en helemaal niets zei! Zo moest ik onlangs naar de bank om wat ‘geldzaken’ te verrichten en kwam er een aantrekkelijke dame ineens naast me staan. Ze had een kort, spannend, zwart rokje aan en haar gebruinde benen waren echt om in te bijten. Wanneer ze al giechelend naast me aan een bankautomaat kwam staan, vroeg ik haar (een beetje verlegen) wat er aan de hand was. Haar blik werd ineens heel streng en best onaantrekkelijk  toen ze antwoordde dat ik geen moeite moest doen want: ‘sorry hoor, ik heb al een vriend die ik ontzettend graag zie en trouw ben.’…

Ik was geschokt want ik vroeg, zei en deed helemaal niets! De fluorescerende tatoeage op mijn voorhoofd waarop staat dat ik met gelijk wie in bed wil duiken, is dus meer dan een grap van een vroeger vriendinnetje van me. Ik begin immers te geloven dat mensen het echt kunnen zien. In de spiegel van de badkamer zie ik nochtans niets. En u?

 

 

Adil Fraihi

 

 

 

 

 

