Eigenlijk houd ik de tel al lang niet meer bij. Het heeft immers geen zin om dat te doen. Bovendien zou het alleen maar zorgen voor bijkomend gefrons van mijn wenkbrauwen en kopzorgen die de moeite niet waard zijn. Daarom schrijf ik er toch maar over door er een fictief getal op te plakken: welkom, opstoot n° 286!

Vandaag begint m’n behandeling: een cortisonenkuur van drie dagen. Het is een enorm grote hoeveelheid van dat synthetisch hormoon dat rechtstreeks in m’n aderen zal gepompt worden via een baxter. Een wielrenner zou voor een pak minder uit eender welke ronde worden gezet. Zij riskeren immers al voor een zalfje met cortisonen jarenlange sancties. Het blijft natuurlijk een steroïde dat je ongewoon oppept en dat is niet anders in mijn geval…

Ik ga dus weer enkele slapeloze nachten tegemoet en dat zal deze keer niets te maken hebben met enkele zachte tieten waar ik niet van kan afblijven of een sappige, leuke en uitnodigende vagina waarvan ik denk dat ze hardop zegt dat ik in haar moet. De ene is verslaafd aan drugs, ik aan seks, ik geef het toe. Ik ben echter aan het genezen want ik erken mijn aangename aandoening en is dat geen vereiste om te kunnen herstellen? Straks dus naar het nationaal MS-centrum in Melsbroek…

Ik vroeg lotgenoten trouwens ook al of ze rare bijwerkingen kregen van dat goedje, maar ik kreeg nooit een duidelijk antwoord en al zeker niet datgene wat ik wil horen. Cortisone maakt me namelijk enorm geil maar ik weet niet of dat een erkende nevenwerking is. Het zou immers gewoon kunnen benadrukken wat ik altijd heb. Iemand met dezelfde ‘problemen’?

 

Adil Fraihi

 

