Ik weet nog steeds niet waarom ik het deed en wat me bezielde, maar ik heb er zeker geen spijt van dat het gebeurd is of zo. Integendeel zelfs, ik ben eerder blij want nu heb ik een mooie herinnering die ik misschien wel m’n hele leven zal mogen koesteren. Toch is het raar dat ik ineens aan die stoere twintiger dacht…

Het gebeurt allemaal wanneer ik samen m’n liefje op een zwarte, lederen sofa zit in haar huis, een grote villa op een vijftigtal kilometer ten noorden van het dorpje waar ik woon. Wanneer ik naar haar rijd zie ik telkens een wijde, uitgestrekte en eindeloze vlakte en weet ik dat ik weer in het bekende poldergebied ben aan de grens met Nederland. Heel stil hoor ik ver weg in mijn hoofd de stem van Jacques Brel die ‘le pays plat’ zingt. Het is eigenlijk een mix van dat liedje en ‘Dutch mountains’ van The Nits. Ik hoor soms…euhm…eigenaardige dingen in mijn hoofd…

Ze ziet er die dag uit als verboden vrucht dat luidop smeekt om erin te bijten. Voortdurend geeft ze me immers kleine kusjes op m’n mond, kijkt ze verleidelijk diep in m’n ogen en zegt ze af en toe zelfs vlakaf en zonder enige schroom dat ze me wil voelen en dat ze er zeker van is dat ik het ook wil: ‘hier en nu’, fluistert ze dan in m’n rechteroor en ze blaast er daarbij zachtjes in vooraleer ze verleidelijk in mijn oorlel bijt…

En dan zie ik ineens hoe haar fijne gezicht verandert. Steeds meer lijkt ze ineens op een blonde jongen die ik nog ken van m’n puberjaren waarin ik nog twijfelde aan m’n seksuele geaardheid! Ik knipper enkele keren met mijn ogen omdat ik ze niet meer geloof. Daarom knijp ik in haar borstjes. Hoewel ik aanvankelijk enkel op zoek was naar een bevestiging van haar vrouwelijkheid, zie en hoor ik dat dit haar ontzettend opwind…

Nadat ze verbazend snel haar jeans- en onderbroek uitspeelt, klemt ze mijn hoofd tussen haar twee handen en gaat ze languit op haar rug liggen. Ze duwt m’n gezicht tussen haar benen. Daar zoekt mijn tong zowat de gevoeligste plek die ze heeft waardoor haar fel gehijg laat horen dat ik goed bezig ben. Twijfel over het geslacht van diegene waarmee ik dan vrij valt dan meteen volledig weg! Wat eerst bijzonder vreemd was, wordt dus eerder leuk.

Plots stopt ze met kreunen en lijkt het wel of haar lichaam een enorme elektrische stoot krijgt. De stroom die op haar wordt losgelaten, zoekt via haar lichaam een weg naar een plek waar het uiteindelijk met een diepe zucht zal rusten. Nadat ze haar hoogtepunt bereikt, kijk ik nog even naar haar linkerbeen dat nog even trilt en kus ik vervolgens haar tepeltjes. Ik zuig er zelfs wat aan…

Wanneer ik haar lippen zoek en vind, glijd ik volledig in haar. Terwijl ik eerst langzaam en dan steeds sneller heen en weer schuif, kijkt ze voortdurend in m’n ogen. Ze zoekt met haar blik de mijne en zal steeds oogcontact houden, ook wanneer ze zegt dat ze wil dat ik in haar klaarkom. Haar stem klinkt alsof ze net honderd meter spurtte wanneer ze nogmaals zegt: ‘Ik wil dat je in mij komt.’. Het zijn woorden die voor m’n climax zorgen…

Ik heb echter geen tijd  om naast haar te gaan liggen en wat na te genieten. In de verte hoor ik immers enkele kinderen en het geluid van remmende fietsen die uiteindelijk bruusk tegen de gevel worden geparkeerd. ‘Is het al zo laat?’, roep ik nog. Ik weet dan immers dat haar kinderen terug zijn van school en dat ik moet ophoepelen… 

Als een dief in de nacht sluip ik stilletjes naar m’n wagen en rij ik terug naar m’n huisje. Zonder broek weliswaar, want die vergat ik daar. Ik denk dat haar man of kinderen ze gevonden hebben want ik heb haar nooit meer gehoord of gezien. En u?

 

Adil Fraihi

