Mijn vrouwelijke karaktertrekken zijn geen geheim voor me. Ik worstel eigenlijk al sinds mijn puberjaren met de gedachte dat er een vrouw in mijn hoofd schuilt. Soms dwingt ze me dingen te zeggen en zelfs te doen. Vandaag was het weer zover. Ik werd verplicht online schoenen te kopen omdat ze modern is en niet naar een winkel wil. Haar naam is trouwens Sabrina. ‘Hete’ Sabrina voor de vrienden…

 

Het zal niemand verbazen dat deze lelijke heks pikzwart haar heeft. Bovendien heeft Sabrina een reusachtige pukkel op haar neus of is het een wrat? Een aantrekkelijke, blonde dame met groene ogen, veel humor, stevige borstjes en een strak kontje, gunt de natuur me natuurlijk niet. Niet in het echt en zelfs niet denkbeeldig. MS was blijkbaar niet genoeg want de godheid waarin ik weiger te geloven, gaf me er ook een lelijk mormel bij. Naast me in bed was te makkelijk en dus werd het maar in mijn hoofd…

 

Wanneer ik met een mooi meisje aan het praten ben, is ze meestal stil. Ik zie of hoor haar dan nooit. Het gebeurt dan ook wel vrij vaak dat ik haar gewoon vergeet wanneer ik iemand leer kennen, een afspraakje maak, er weer op los flirt of zelfs aan het zoenen ben. Toch zou ik beter moeten weten want ze doet het altijd opnieuw en telkens schrik ik me rot alsof het een complete verrassing is. Als ik in bed beland met iemand en na het voorspel mijn ding wil doen, springt ze immers ineens tevoorschijn en gaat ze voor me staan. Ze lacht dan luidkeels en toont haar rotte voortanden…

 

Misschien ben ik daarom meer gaan houden van het zalige spel vóór de daad: de lange kussen, de handen die elkaars lijf verkennen, betasten, voelen en erin knijpen, en  m’n vingers die een vochtige vagina binnenglippen om haar te bespelen als een violist die een deuntje speelt op een Stradivarius. Het gekreun wordt echter altijd onderbroken door het gegil en gelach van Sabrina. Ik trek mijn hand dan abrupt naar achteren waardoor het spel dus wordt gebroken en mijn sekspartner vaak (terecht) boos reageert…

 

Ik kocht trouwens een paar stevige herenschoenen, gewoon om Sabrina te pesten. Ik ga ze vaak aandoen en hoop er veel mee te kunnen wandelen. Bij elke stap die ik dan zet zal ik me inbeelden dat ik over haar loop. Het is dus mijn manier om me te wreken. Mijn slecht seksleven is immers haar schuld. En dat van jullie?

 

Adil Fraihi

